Wymiana i zwrot

Twoja satysfakcja jest dla nas ważna!

Jeśli zakupiony artykuł nie pasuje, nie podoba Ci się lub nie jesteś zadowolony z dostawy, masz 14-dniowe prawo do odwołania umowy i bezpłatnego zwrotu towaru.

Wymiana i zwrot artykułów 

Chcesz odesłać produkt, który został dostarczony pocztą, to zaopatrz go po prostu w swoją osobistą etykietę zwrotną, którą możesz sporządzić pod następującym linkiem Link i wydrukować. Etykietę zwrotną możesz także otrzymać przez nasze biuro obsługi klienta i w razie konieczności zlecić wysłanie go pocztą. 

Przesyłka zwrotna towaru zawsze jest bezpłatna. Swoją przesyłkę zwrotną możesz przekazać jednej z filii Poczty Polskiej albo DHL ServicePoint. 

Naturalnie ucieszymy się, jeśli w zamian za zwrócony towar od razu zamówisz coś nowego. W naszym sklepie internetowym czekają na ciebie dalsze oferty. Jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę zwrotną wartość Twoich odesłanych artykułów zostanie automatycznie zwrócona pierwotną metodą płatności – możesz być tego pewien!

Dane kontaktowe do Biura Obsługi Klienta firmy BADER
E-Mail: service@bader-online.pl
Bezpłatna infolinia: +48 71 737 51 51

Przesyłki zwrotne proszę zawsze kierować na poniższy adres:
BADER Versandzentrum
Retouren Polen
Industriestraße 205
76684 Östringen
Niemcy