Najczęściej zadawane pytania

Czy potrzebuję adresu e-mail, aby dokonać zamówienia internetowego? Jakie opcje płatności oferuje BADER? Na co muszę zwrócić uwagę przy wymianie i zwrocie? Oto odpowiedzi na wszystkie najczęściej zadawane pytania.

Zamówienie

Podczas wprowadzania moich danych osobowych pojawia się komunikat o błędzie!
Podczas wprowadzania danych osobowych dozwolone są tylko niektóre litery, cyfry i znaki specjalne. Wprowadzanie dodatkowych fraz do numeru domu (np. "a", ...) musi być dokonane w polu ,,nr lokalu".

Czy mogę podać inny adres dostawy?
Tak. Przy wprowadzaniu danych osobowych podczas składania zamówienia, oprócz adresu do rozliczeń możliwe jest podanie innego adresu dostawy.

Czy do złożenia zamówienia potrzebny jest adres e-mail?
Tak, zamówienie online możesz złożyć tylko za pomocą adresu e-mail. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia i zostaniesz poinformowany o statusie swojego zamówienia.

Mój BADER

Jak zarejestrować się w ,,Mój BADER"?
Po zakończeniu rejestracji w sklepie internetowym, otrzymasz e-mail z linkiem aktywacyjnym. Za pomocą jednego kliknięcia potwierdzasz rejestrację i możesz korzystać z konta ,,Mój BADER" w sklepie internetowym BADER. Jeśli nie klikniesz linku, rejestracja nie będzie aktywna. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail dotyczącej rejestracji, sprawdź wprowadzony przez siebie adres e-mail, czy nie zawiera błędów. Sprawdź także foldery ze spamem, czy nie zawierają one wiadomości z linkiem do potwierdzenia rejestracji.

Uwaga: Twoje potwierdzenia zakupu są widoczne dopiero po 24 godzinach od zakończenia pełnej rejestracji konta. Dowody zakupu są wyświetlane tylko dla zarejestrowanych klientów BADER.

Czy mogę zapisać artykuły, które mi się podobają?
Tak. Jeśli jesteś zalogowany do ,,Mój BADER", możesz wygodnie zapisywać produkty w przechowalni. W tym celu obok każdego artykułu znajduje się odnośnik „do przechowalni”. Jeśli klikniesz na ten link, odpowiedni artykuł zostanie automatycznie zapisany w Twojej przechowalni na koncie klienta ,,Mój BADER".

Zapomniałem hasła ...
Jeśli zapomniałeś hasła (np. podczas składania zamówienia lub na stronie logowania w ,,Mój BADER"), na stronie logowania znajdziesz odnośnik ,,Nie pamiętasz?" - kliknięcie otworzy formularz, w którym możesz użyć podanego przez siebie już adresu e-mail. Otrzymasz wtedy jednorazowe hasło (kod liczbowy), za pomocą którego możesz ustawić nowe hasło.

Gdzie mogę znaleźć mój numer klienta BADER?
Numer klienta można znaleźć w koncie internetowym BADER w zakładce „Zmień dane osobowe” lub na każdej fakturze. Uwaga: Numer klienta pojawi się w ciągu 24 godzin od złożenia pierwszego zamówienia.

Chciałbym usunąć profil ,,Mój BADER" z Internetu. Czy ma to również wpływ na moje dane klienta BADER?
Nie. Po wylogowaniu się tylko internetowe konto klienta (,,Mój BADER") zostanie usunięte. Dane klienta w firmie Bader Online sp. z o.o. pozostają nienaruszone.

Informacje ogólne, wymiana i zwrot, bezpieczeństwo

Na co muszę zwrócić uwagę przy wymianie i zwrocie?
Wszystko jedno, jaki produkt wybierzesz, albo zamówisz – zawsze masz 14 dni, żeby sobie spokojnie wszystko obejrzeć i sprawdzić. Z prawa do wymiany lub zwrotu możesz korzystać bez żadnych dodatkowych kosztów! Jeśli coś Ci nie pasuje, lub się nie podoba, możesz zwrócić towar, oczywiście bez ponoszenia kosztów.
Użyj w tym celu swojej osobistej etykiety zwrotnej, którą możesz sporządzić pod następującym linkiem Link i wydrukować. Etykietę zwrotną możesz także otrzymać przez nasze biuro obsługi klienta i w razie konieczności zlecić wysłanie jej pocztą.

Swoją przesyłkę zwrotną możesz przekazać jednej z filii Poczty Polskiej albo DHL ServicePoint.

Mój adres się zmienił. Jak mogę zmienić dane osobiste klienta?
Twoje dane osobowe klienta możesz zmienić online w trakcie procesu składania zamówienia lub telefonicznie, dzwoniąc pod numer serwisu obsługi klienta.

Czy moje dane są bezpieczne?
BADER ściśle przestrzega przepisów prawnych dotyczących wszystkich operacji przetwarzania danych. Dane osobowe są przetwarzane, przechowywane i wykorzystywane głównie w celu optymalnego przetwarzania zamówień. Konieczne może być przesłanie niezbędnych danych od autoryzowanych dostawców usług. Oczywiście możesz zrezygnować z wykorzystania informacji adresowych i danych dotyczących zamówień w celach marketingowych. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do informacji dotyczących ochrony prywatności.

Kontakt
Możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub w następujący sposób:

Telefon +48 71 7375151*


* Koszt połącznia według lokalnych stawek operatora. Koszty połączeń z sieci komórkowych mogą się różnić.